A Ponte de Ferro
  • Alt

Esta ponte é un das construcións máis emblemáticas de San Clodio e un dos símbolos do Concello de Ribas de Sil.

Atópase na capitalidade deste termo municipal, a entrada do pobo, sobre o río Sil.

Esta ponte foi rematada no ano 1.883 con proxecto de enxeñeiro Pelaio Mancebo. Ten dous arco de pedra que serven de apoio es dous taboleiros metálicos de 78 e 18 metros de longo cada un deles. O seu custo foi de 261.923 pesetas do século XIX.

Para poder construíla foi necesario baixar 10 metros por debaixo da canle do río, para o que se usou unha técnica moi nova naqueles tempos, a campá pneumática, que permitía traballar debaixo da auga con aire a presión. Este invento do enxeñeiro Eiffel levou o erro de crer que el fora o proxectista da ponte.

Para certifica-la súa resistencia usáronse carros tirados por tres parellas de cabalos con 12 toneladas de carga canda un.